Sclipiri mute

  1. Ciudat e diferit. Ciudat e să spui ce gândești cu adevărat. Ciudat e să fii așa cum simți. Ciudat e să nu fii ca restul. Ciudat e să mai crezi în dragoste sau prietenie, familie sau sinceritate și respect. Ciudat e să nu înșeli, să nu minți, să nu fii pe interes lângă cineva. Ciudat e să crezi în tine și să mai ai principii. Ciudat e să ierți și să iubești oamenii așa cum sunt. Ciudat e să încerci să înțelegi când nimeni nu te înțelege. Ciudat e să crezi în oameni când ești destul de deștept să știi că cei mai mulți mint. Ciudat e să zâmbești când toți te judecă. Ciudat e să fi tu. Ciudat e să fi om cu oamenii. Ciudat e că toți suntem ciudați și nu-i vedem decât pe ceilalți!
  2. Câteodată parcă aș…Câteodată parcă n-aș…Câteodată tu și eu…Câteodată doar eu…Tu nu prea… O dată da, odată nu, o dată nu știu, o dată nu știm, o dată vrem, o dată uiți, o dată totul, o dată nimic…Mereu doar tu și câteodată eu!…
  3. Sunt zile în care nu știi de ce trebuie să te ridici din pat; când nu vrei să auzi sau să vezi nimic; când totul ți se pare o glumă și oamenii pe care-i cunoști îți par niște farse; când simți că nu mai ai putere să înțelegi, să crezi și să iubești fără nimic în schimb pt. că nimeni nu-ți oferă vreodată același lucru. Simți că te-ai săturat, că nu mai vrei și ai vrea din tot sufletul să schimbi ceva, să pleci, să o iei de la început… Sunt zile bune și zile mai puțin bune. Când se adună toate și crezi că nu mai poți…Și totuși, chiar și cel mai neînsemnat gest, cel mai neașteptat mesaj, cea mai puțin importantă persoană îți poate schimba total gândirea de acum un minut. E puterea care o avem unii asupra altora. E puterea dragostei și a compasiunii…E ceea ce ne face să continuăm.
  4. Cât de ciudată e viața…Cum unii oameni intră în viața noastră de parcă a fost dintotdeauna acolo…Cum alți oameni dispar dintr-o dată, ca și cum nici nu i-am întâlnit vreodată! Și cât de firesc ne pare să se întâmple așa…!
  5. De ce sunt ciudată? Pentru că mie nu-mi pasă ce cred alții, nu am nevoie să mă accepte nimeni sau să mă iubească pentru ceva ce nu sunt. Pentru că nu mi-e teamă deloc de singurătate… Spun ce gândesc și suport consecințele; râd dacă e amuzant, nu pt. râd alții; mă distrez cum mă simt bine, nu ca să fiu în pas cu moda; îmi plac oamenii pt. că sunt altceva decât sunt eu, nu pt. că am vreun interes ascuns; sunt naivă pt. că e un lucru care trebuie păstrat, nu pt. că aș fi proastă. Și nu mă cred perfectă, frumoasă etc doar pt. că îmi spun alții. Dar nici nu mă subestimez. În nici un caz, însă, nu mă plictisește persoana mea atât de mult încât să am nevoie de confirmarea altora ca să simt că trăiesc. Sunt EU și atât, dar cum știu EU mai bine și ăsta e singurul meu interes: să rămân EU, indiferent cine sunt ceilalți
  6. Toți vor să primească binele, dar nimeni nu e dispus să-l ofere!
  7. Oamenii…Cu cât cred că știu mai multe despre tine, cu atât au impresia că au dreptul să te judece! Cu cât îi lași să se apropie de tine, cu atât te fac să regreți că ești sincer. Preocupați mereu de viețile altora, ca să uite de viața lor…Și tot tu vei fi considerat rău dacă încerci să-i îndepărtezi. Și cum se mai miră unii că ajungi să îți placă singurătatea tocmai pentru că așa e mult mai ușor să iubești oamenii! Singurătatea îți oferă liniștea în care, pentru 5 secunde, te simți normal, te simți tu și în care, tot tu, ești liber să te judeci pe tine însuți și să îți vezi singur greșelile, în pace! Nu există judecător mai aspru decât propria conștiință, orice alte cuvinte din partea lumii…sunt vorbe goale!
  8. Dacă ai avut norocul până acum să găsești persoana lângă care ai simțit că poți și vrei să trăiești toată viața, atunci nu renunța la ea pentru nimic. Nici dacă timpul, viața sau oamenii încearcă să vă despartă. Nici dacă pentru asta înseamnă să rămâi singur și restul lumii să te considere nebun. Oricum, nimeni nu va înlocui persoana aceea din sufletul tău…
  9. Tot ce-ți dorești acum este să ai…Și faci sacrificii. Și pleci de lângă cei dragi. Și lași. Și uiți și nu regreți nimic. Și poate că într-o zi vei avea tot ce-ai crezut că te va face fericit!…Dar timpul nu-l mai poți cumpăra înapoi!
  10. Oare am mai putea iubi daca am vedea oamenii asa cum sunt? Daca nu i-am inventa ceiluilalt o imagine lipsita de realitate, care il face sa apara, in ochii nostri, diferit de toti ceilalti? Eu spun noroc ca dragostea e oarba!
  11. Ce anume face ca viața să fie frumoasă? Acele momente în care te bucură un lucru mic, neînsemnat până atunci. Atunci când deschizi ochii dimineața , singur și zâmbești fără motiv. Atunci când îi privești pe cei dragi în ochi, prieteni, părinți sau copii , nu spui nimic, dar înțelegi că nu mai ai nevoie de nimic altceva. Atunci când începi să trăiești conștient de tot ceea ce ai , începi să apreciezi acele momente pe care le simți adevărate, reale, sincere, în singurătate sau lângă persoanele dragi, încerci să dai tot ce ai mai bun fără să aștepți nimic în schimb și să înțelegi că dacă vrei poți și n-ai nevoie decât să gândești limpede…Acele momente în care alegi să fii fericit!
  12. Uneori singurătatea e tot ce-mi doresc…Alteori singurătatea e tot ce mi-a rămas
~ de Rea Sheesha pe 09/02/2012.

13 Răspunsuri to “Sclipiri mute”

  1. Imi plac ciudateniile tale. Si eu sunt o ciudata.

  2. Reblogged this on Memoriile unei maseuze.

  3. Daca stau sa ma gandesc atent: ciudat este normal. Ciudat este sa fiu eu insumi, atunci cand ceilati vor sa ma schimbe. Ciudat este modul meu de a trai.
    Chiar daca este ciudat pentru cei din jur, pentru mine este cat se poate de natural si de benefic.
    Daca ceilalti ma considera ciudat, inseamna ca nu sunt in stare sa-mi descopere adevarata personalitate.

Lasă un răspuns

 
Poeta ta preferată

Lasă-mă să-ți dau azi! Mâine s-ar putea să-ți cer!

Aşa grăit-a Zaharia

un blog pentru toţi şi niciunul

Scherben

franturi...farame...

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

mihailtoma

Finance muse

INFERNUL

Lasati orice speranta, voi, cei ce intrati aici !

Ami

Don`t believe in stories, believe in what yo can do!

Fata de hârtie

Intrarea e numai pentru nebuni, te costă minţile.

Iuditha's

Ia-ti cafeaua si hai sa stam la o poveste!

Eliza C. Dan

Feelings

It's Chemistry Time

What time is it?

Ticket to Adventures

Travel blog from around the world, near and far.

Foreign Policy

the Global Magazine of News and Ideas

Fâlfâiri de anonim

Când pun creionul jos, gândul scrie - dar oare când voi pune gândul jos, cine va scrie?

Cine citeşte să înţeleagă!

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" (Edmund Burke)

Stan Moldova

Life is a dream!

Confesiuni

Ruxandra Ionita - Blog

Hideaga

"Nu există desăvârsire. Există, oricum, drumul spre ea." (Octavian Paler)

Mozaic profan

Fa ce simti si iubeste la infinit

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

prietendevremerea

O vorba buna

