Sfere de lumină

  1. Trebuie să fi trist ca să-ți dorești să știi ce-i fericirea. Trebuie să fi sărac ca să-ți dorești să fi bogat. Trebuie să te simți singur ca să-ți dorești să ai pe cineva aproape. Trebuie să iubești ca să-ți dorești să fi iubit… Dar dacă nimic dintre astea nu ți se întâmplă, poate înseamnă că ești fericit, ești bogat, ai pe cineva aproape și ești iubit …Și nici măcar nu îți dai seama de asta!
  2. Când totul se prăbușește în jurul meu. Când lumea din mine e întoarsă pe dos. Când oamenii vorbesc fără să știe sau să înțeleagă. Când singură mă acuz de ceea ce devin. Când rătăcesc zile și nopți și mă regăsesc doar in privirea ta. Când ochii mi se închid și aeru-mi lipsește. Când gânduri nu mă lasă să cred sau să mai sper. Când te privesc și timpul se oprește în loc. Când îmi vorbești și uit de tot ce mai există. Când ești fericit și nu sunt eu motivul. Când totul e împotriva a ceea ce sunt sau vreau… Nu îmi rămâne decât iubirea mea pentru tine. Nimic mai mult. Nimic mai necesar.
  3. Există oameni speciali. Întâlnim oameni de la care învățăm, oameni care ne zâmbesc, oameni pe care nu ar trebui să-i întâlnim, oameni care vin și pleacă din viața noastră, că vrem sau că nu vrem asta. Sunt oameni care ne ating, ne schimbă, ne pun pe gânduri…Dar dintre toți doar o singură persoană descoperă în tine lucruri care nici tu nu știai că există. Acea persoană care, deși nu îți promite ceva, nu îți cere nimic și nu îți declară prea multe, te privește diferit. Te privește cum nimeni altcineva nu știe să o facă. Acea persoană de care te leagă lucruri pe care nu le poți descrie sau denumi, lucruri pe care oricât ai încerca, nu le poți explica. Acea persoană care a dat peste cap tot ceea ce ai gândit sau ai fost până atunci. Cineva la care doar te gândești și nu mai ai nevoie de nimic! O persoană deosebită.
  4. De câte ori te poate ierta un om care te iubește? De câte ori poți să încerci să te îndepărtezi și totul să te aducă, în schimb, mai aproape?…Poate că dragostea nu e mereu așa cum ne-am dorit sau cum ne-am așteptat. Poate că are nevoie să aștepți, să crezi, să ierți și să aștepți iarăși. Poate că nimeni nu te înțelege de ce continui și uneori, uiți și tu și te rătăcești fără să vrei. Dar când te aștepți mai puțin, iubirea îți arată semne…Căci te iartă din nou și te acceptă așa cum ești. Și poate că nici nu e nevoie de mai mult.
  5. Ce am învățat eu? Am învățat că n-am învățat nimic și uneori repetăm aceleași greșeli, credem în aceeași oameni, sperăm la aceleași lucruri…Dacă e bine sau nu?Asta nimeni nu poate să decidă…Oamenii vorbesc din afara situațiilor, nu văd cu ochii tăi, nu gândesc cu mintea ta, nu simt ce simți tu…Iar astea se numesc păreri și atât.Tu ești acolo.Ei sunt pe margine.Așa că nu judecați ceea ce nu vreți să înțelegeți!
  6. Te simt în fiecare bătaie a inimii, de fiecare dată când respir și doar gândul către tine mă face să zâmbesc de una singură…Și-mi amintesc fiecare zâmbet! Și nu aștept nimic în schimb pentru că sunt fericită doar că exiști, acolo, undeva!
  7. Una dintre greșelile mele e că văd ceva bun în fiecare persoană, uneori chiar mai mult decât e nevoie…Și probabil asta mă va costa mereu un preț prea scump, dar e un preț pe care mi-l asum din dragoste pentru oameni.
  8. Avem atâtea nevoi in viață, dar la sfârșitul zilei, tot ce avem nevoie e ca cineva să aibă nevoie de noi…
  9. Cel mai greu lucru in viață e să trăiești cu cineva.Să incerci să faci să fie bine, să lași de la tine, să nu mai faci lucrurile pe care le făceai singur(ă) și-ți plăcea, să uiți cum e să faci ceva de unul singur, să pierzi o parte din libertate…Și totuși, chiar dacă ne e dor de noi „cum eram când n-aveam pe nimeni”, devenim dependenți de ideea că nu mai putem trăi singuri, simțim că lipsește ceva în orice facem și ne e dor de clipele când simțeam că există cineva căruia îi pasă de ce se întâmplă cu și în viețile noastre.
  10. Oricâți bani ai avea, dacă ești singur, ești bolnav.
  11. Oamenii se schimbă și deseori ajung chiar să fie exact așa cum au spus că nu vor fi niciodată.
  12. Cei care au iubit cel puțin odată in viața lor…Vor mai iubi cel puțin o dată!

~ de Rea Sheesha pe 09/02/2012.

Lasă un răspuns

 
Poeta ta preferată

Lasă-mă să-ți dau azi! Mâine s-ar putea să-ți cer!

Aşa grăit-a Zaharia

un blog pentru toţi şi niciunul

Scherben

franturi...farame...

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

mihailtoma

Finance muse

INFERNUL

Lasati orice speranta, voi, cei ce intrati aici !

Ami

Don`t believe in stories, believe in what yo can do!

Fata de hârtie

Intrarea e numai pentru nebuni, te costă minţile.

Mâine vine iar...

Ia-ti cafeaua si hai sa stam la o poveste!

Eliza C. Dan

Feelings

It's Chemistry Time

What time is it?

Ticket to Adventures

Travel blog from around the world, near and far.

Foreign Policy

the Global Magazine of News and Ideas

Fâlfâiri de anonim

Când pun creionul jos, gândul scrie - dar oare când voi pune gândul jos, cine va scrie?

Cine citeşte să înţeleagă!

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" (Edmund Burke)

Stan Moldova

Life is a dream!

Hideaga

"Nu există desăvârsire. Există, oricum, drumul spre ea." (Octavian Paler)

Mozaic profan

Fa ce simti si iubeste la infinit

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

prietendevremerea

O vorba buna

