Într-o zi am să cresc mare!

20120903-214303.jpg

Într-o zi, am să cresc mare! Am să pășesc pe lângă pasul tău. Vom merge să călătorim prin toate țările: să urcăm munți; să aflăm de stele, de unde-și cumpără strălucirea; să deformăm realul în sute de povești cu happy-end; să ne uităm la oameni să le ghicim mima, să ne plimbăm pe străzi ca să descoperim locuri în care nu am mai fost.

Vom traversa și timpul, oprindu-ne, din când în când, să ne odihnim în lumea noastră. O lume cu prințese și licurici, pe care o vom modela ca plastilina cu sufletele noastre. Vom inventa prieteni imaginari, vom construi castele de nisip ca să dansăm în ele. Am să îmi iau rochița roz, sclipitoare și ciorăpeii cu danteluță albă. Vom lua și iubirea, păpuși și balonașe.

Vom mai ieși în lume doar ca să luptăm cu viața și, de va fi greu, ne vom păzi unul pe altul – ne ținem de mână. Când cazi, eu te ridic. Când mă lovesc, tu mă pansezi cu mâna ta liberă, căci nu-mi dai drumul nicicum.

Am să visez visele tale iar tu ai să vorbești din gândul meu. Am să tresar când vântul te atinge. Ai să te pierzi când eu n-am să mai știu de mine. Am să mă joc ca o copilă cu zâmbetele tale și-ai să mă cerți că nu te las să rătăcești prin nesiguranța de care ți-e teamă. Ai să-mi veghezi somnul neîntrerupt, de zmei și vrăjitoare.

Într-o zi, am să cresc mare, îți spun! Și-am să îți fac cunoștiință cu toate jucăriile mele și-am să-ți povestesc de fiecare în parte. Cum le-am păstrat pe toate, de unde le-am primit…

… am să-ți arăt toate locurile mele secrete în care mă ascundeam și chiar credeam că nimeni nu mă vede…

…am să te duc să vezi pe ce câmpuri alergam; să-mi vezi bunicii lângă care m-am trezit, s-o vezi pe mama și să-l saluți pe tata. O să-ți placă de unchiu!…

…am să mă urc cu tine în remorca plină de fân din curtea de la țară – o să ne facem cuib acolo, să șușotim pitiți…

…am să ți-o arăt pe doamna de la grădi și după vom trece pe la doamna învățătoare. Dacă vrei, vom merge și în tabără cu ele, dar ai să plângi cu mine când mi-o fi dor de mama…

…am să-ți prezint rugina de pe toate amintirile mele de când am fost mică! Doar ține-mă de mână, nu-mi da drumul!

~ de Rea Sheesha pe 09/03/2012.

Un răspuns to “Într-o zi am să cresc mare!”

  1. Reblogged this on Rea Sheesha's Blog and commented:
    O poveste…

Lasă un răspuns

 
Poeta ta preferată

Lasă-mă să-ți dau azi! Mâine s-ar putea să-ți cer!

Aşa grăit-a Zaharia

un blog pentru toţi şi niciunul

Scherben

franturi...farame...

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

mihailtoma

Finance muse

INFERNUL

Lasati orice speranta, voi, cei ce intrati aici !

Ami

Don`t believe in stories, believe in what yo can do!

Fata de hârtie

Intrarea e numai pentru nebuni, te costă minţile.

Iuditha's

Ia-ti cafeaua si hai sa stam la o poveste!

Eliza C. Dan

Feelings

It's Chemistry Time

What time is it?

Ticket to Adventures

Travel blog from around the world, near and far.

Foreign Policy

the Global Magazine of News and Ideas

Fâlfâiri de anonim

Când pun creionul jos, gândul scrie - dar oare când voi pune gândul jos, cine va scrie?

Cine citeşte să înţeleagă!

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" (Edmund Burke)

Stan Moldova

Life is a dream!

Confesiuni

Ruxandra Ionita - Blog

Hideaga

"Nu există desăvârsire. Există, oricum, drumul spre ea." (Octavian Paler)

Mozaic profan

Fa ce simti si iubeste la infinit

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

prietendevremerea

O vorba buna

