Semnul tău de pe sprânceană

20121024-175927.jpg


ador să mă trezesc lângă tine dimineața,
îmi place cum respiri în somn,
că mormăi și tresari
că-mi placi atât de mult
încât te iau eu noaptea în brațe, nu invers.
că te privesc de parcă mi-aș da ochii
să-i porți la tine ca amuletă.

când te aud trist, îmi vine să întorc lumea
pe dos să fac să-ți fie bine
de grijă să nu-ți dispară
semnul de deasupra ochiului tău
drept de supărare
dar nu întotdeauna mă lași.

ești atât de copil încât nu văd un tată
mai bun pentru fetița pe care mi-o doresc
să semene cu tine
căci fetele seamănă pe tați
și ar avea păr des și ochii verzi
și zâmbetul neastâmpărat.

și ești la fel de derutat cum sunt și eu
de tinerețe și nevoi, de ce simți și ce trebuie
când te enervezi că nu știi cum să te îmbraci
și nici nu știi de ce îți faci probleme pentru asta.

și mi-e un dor de tine când nu te văd ca
de o mână pe care mi-aș pierde-o pe veci,
de-un miros de prăjituri de care nu mă satur
sau cum mi-e dor ca să mai fiu copil…

să te aștept să vii de la fotbal,
să umblăm 5000km de nebuni singuri prin lume
să nu mă deranjeze nici cel mai mic gest
să mergem pe la toate neamurile tale și
să mai dormim o noapte în mașină
și să îmi placă cum sforăi când dormi;
să faci grătare în curte
și să mă cerți că n-am șters
chiuveta din baie in timp ce o
speli tu.

îți iubesc nehotărârea din priviri
încă nu știi ce vrei și pierzi nopți pe playstation
mă întrebi de cinci ori cum să faci și tot nu faci nimic
nu te mai saturi de viață
nu vorbești urât despre nimeni
ți-e dor de maică-ta cum mi-e și mie
și taci când simți că iubești
și oamenii te plac
aproape la fel de mult pe cât te ador eu.

~ de Rea Sheesha pe 10/24/2012.

14 răspunsuri to “Semnul tău de pe sprânceană”

  1. Semnul acela trebuie ca-i lasat de o dragoste pe spranceana 🙂 Fericit trebuie sa fie purtatorul lui !

  2. A propos de „dorul de mama”, stiam un banc, dar nu i-am retinut decit poanta finala, asa ca n-am cum sa-l „reproduc” 😆

  3. Când visele prinzând curaj se-aşează pe hărtie,
    Pui mâna moale şi te laşi dusă de poezie.
    Pe ritmuri line luneci blând cuvinte tot mai calde,
    Când ale tale toate sunt mistere-n versuri albe.

    Când noaptea aprinde sus, pe cer, şirag de luminiţe,
    Îl scrii pe foaia albă, EL, un scrâşnet de peniţe.
    Şi îl aşezi printre Luceferi şi alte stele-nalte,
    Aşa cum tu-ţi oferi iubirea, aşa El să ţi-o poarte.

    Cuvintele se scriu pe rând cum inima-ţi doreşte,
    Şi ascunzi în fiecare gând un strop din ce iubeşte.
    Azi te-am citit ca pe o carte ce a cuprins în sine,
    Frânturi aduse de departe, un OM şi a sa IUBIRE.

  4. Mishulika, sa dea toti dracii daca ce-ai scris n-aduce a romanta. Ioana Radu mai lipseste 🙂

  5. Reao,
    Dupa declaratiile-ti versificate, rezulta c-ai fi combinata cu Scarface 😉

  6. Le-am luat exact cum sunt, dar cind am trecut la o analiza mai aprofundata a textului, mi-a sarit in ochi evidenta si asemanarea cu Lana Turner 😉

Lasă un răspuns

 
Poeta ta preferată

Lasă-mă să-ți dau azi! Mâine s-ar putea să-ți cer!

Aşa grăit-a Zaharia

un blog pentru toţi şi niciunul

Scherben

franturi...farame...

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

mihailtoma

Finance muse

INFERNUL

Lasati orice speranta, voi, cei ce intrati aici !

Ami

Don`t believe in stories, believe in what yo can do!

Fata de hârtie

Intrarea e numai pentru nebuni, te costă minţile.

Cafea & poveşti

Ia-ti cafeaua si hai sa stam la o poveste!

Eliza C. Dan

Feelings

It's Chemistry Time

What time is it?

Ticket to Adventures

Travel blog from around the world, near and far.

Foreign Policy

the Global Magazine of News and Ideas

Fâlfâiri de anonim

Când pun creionul jos, gândul scrie - dar oare când voi pune gândul jos, cine va scrie?

Cine citeşte să înţeleagă!

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" (Edmund Burke)

Stan Moldova

keep it simple. ❤

Confesiuni de sotie

Ruxandra Ionita - Blog

Hideaga

"Nu există desăvârsire. Există, oricum, drumul spre ea." (Octavian Paler)

Mozaic profan

Fa ce simti si iubeste la infinit

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

prietendevremerea

O vorba buna

