în ochii tăi soarele e-n luna de miere

20121206-190510.jpg

Ți-am însemnat numele cu degetul
pe geamul aburind
al cerului țesut de gândurile
ce-mi zboară tot mai sus
și mai adânc
în tine

se sparg clopote de sărbătoare
în pasul tău senin și însetat de viață
și doru’ vine să-mi șoptească
că-n ai tăi ochi soarele
e-n luna de miere

mă macin de cuvinte când respiri
în toate minutele din buzunarul
de la pieptul tău
pe care ți le-am întins
pe-o tavă de cristal viu colorat

te-ai așezat în mine
ca într-un pat scârțâietor dar cald
după o zi de muncă și sudoare
și te adorm cu sufletu-mi
la gura-ți moale

te-aștept cu brațe descuiate
de mâinile-ți hoațe care-au
pătruns cumva și au deschis
lacătul pe dinăuntru,
m-au lipsit de toate zăvoarele
ferestrelor și porților
și-au dărâmat și ziduri
și munți,

s-au înradăcinat în lut,
în noroi crăpat de tălpi parazite,
ca să înalțe stele,
grămezi emoționate de lumină,
și iubire.

~ de Rea Sheesha pe 12/06/2012.

4 Răspunsuri to “în ochii tăi soarele e-n luna de miere”

  1. INALTATOR! CREATIA TA, INFRUMUSETEAZA ZIUA…!

  2. bucuria este cu atat mai mare cu cat zambesti…:))))
    O seara frumoasa si un weekend pe masura!

Lasă un răspuns

 
Poeta ta preferată

Lasă-mă să-ți dau azi! Mâine s-ar putea să-ți cer!

Aşa grăit-a Zaharia

un blog pentru toţi şi niciunul

Scherben

franturi...farame...

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

mihailtoma

Finance muse

INFERNUL

Lasati orice speranta, voi, cei ce intrati aici !

Ami

Don`t believe in stories, believe in what yo can do!

Fata de hârtie

Intrarea e numai pentru nebuni, te costă minţile.

Mâine vine iar...

Ia-ti cafeaua si hai sa stam la o poveste!

Eliza C. Dan

Feelings

It's Chemistry Time

What time is it?

Ticket to Adventures

Travel blog from around the world, near and far.

Foreign Policy

the Global Magazine of News and Ideas

Fâlfâiri de anonim

Când pun creionul jos, gândul scrie - dar oare când voi pune gândul jos, cine va scrie?

Cine citeşte să înţeleagă!

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" (Edmund Burke)

Stan Moldova

Life is a dream!

Hideaga

"Nu există desăvârsire. Există, oricum, drumul spre ea." (Octavian Paler)

Mozaic profan

Fa ce simti si iubeste la infinit

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

prietendevremerea

O vorba buna

