mult prea puțin ca să poată înțelege cineva…

Sunt oameni care cred că mă cunosc. Dar eu vă spun că nu mă știe nimeni. Cine oare mă poate cunoaște pe dinăuntru mai bine decât Dumnezeu? Căci nu există om care să poată să îmi vadă toate urmele, trăirile care se nasc și pier negăsind cuvinte să prindă viață. Toate păcatele ascunse și fricile și lupta neîncetată din mine. Cine îmi simte tremurul din suflet sau îmi aude vocea când șoptită, când urlând după un răspuns?

E-o lume-n mine. O lume diferită de ce-mi văd ochii dimineața. Când mă privesc pe dinăuntru găsesc atâtea lucruri despre mine pe care nu le-am știut nici eu. Ca un copil la începutul vieții, eu sunt la începutul meu. Eu mă încep într-o parte și uneori mă pierd prin mine de parcă-mi sunt străină. Da, eu cea de afară-mi sunt străină celei dinăuntru și nu întotdeauna mă recunosc fiindcă am chipul spart și murdărit de gânduri și fapte.

Când îmi deschide ușa cea dinăuntru, pășesc timidă să nu deformez puținele frumuseți rămase. Și regăsesc în colțul sufletului o copilă. O copilă ce zâmbește cu ochii plini de lacrimi. Zâmbește, tremură și tace. Nu pot să-i spun nimic. Cuvintele lumești sunt inutile, sunt fără vreun rost în lumea de aici.

Aici, nu-i loc de lumea de afară, nu-i loc decât de Dumnezeu, de-un zâmbet și-o lumină. Pe margini sunt dureri și flori, dar și păcate ce se ascund de mine. Cuvintele descriu puțin…

Mult prea puțin ca să poată înțelege cineva…

20130414-225749.jpg

~ de Rea Sheesha pe 04/14/2013.

Un răspuns to “mult prea puțin ca să poată înțelege cineva…”

  1. Reblogged this on Graffiti-uri pe pereţii "Gării pentru doi".

Lasă un răspuns

 
Poeta ta preferată

Lasă-mă să-ți dau azi! Mâine s-ar putea să-ți cer!

Aşa grăit-a Zaharia

un blog pentru toţi şi niciunul

Scherben

franturi...farame...

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

mihailtoma

Finance muse

INFERNUL

Lasati orice speranta, voi, cei ce intrati aici !

Ami

Don`t believe in stories, believe in what yo can do!

Fata de hârtie

Intrarea e numai pentru nebuni, te costă minţile.

Mâine vine iar...

Ia-ti cafeaua si hai sa stam la o poveste!

Eliza C. Dan

Feelings

It's Chemistry Time

What time is it?

Ticket to Adventures

Travel blog from around the world, near and far.

Foreign Policy

the Global Magazine of News and Ideas

Fâlfâiri de anonim

Când pun creionul jos, gândul scrie - dar oare când voi pune gândul jos, cine va scrie?

Cine citeşte să înţeleagă!

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" (Edmund Burke)

Stan Moldova

Life is a dream!

Hideaga

"Nu există desăvârsire. Există, oricum, drumul spre ea." (Octavian Paler)

Mozaic profan

Fa ce simti si iubeste la infinit

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

prietendevremerea

O vorba buna

