Părinte, în mâinile Tale încredinţez duhul Meu (Matei 23, 46)

20130503-000525.jpg

Acestea sunt cuvintele pe care le-am păstrat în suflet după auzul Deniei Celor 12 Evanghelii, de astăzi:

Sufletul meu îl voi da pentru tine.

Iisus i-a răspuns: Vei pune sufletul tău pentru Mine? Adevărat, adevărat zic ţie că nu va cânta cocoşul, până ce nu te vei lepăda de Mine de trei ori!

(Ioan 13, 37-38)

Nu vă voi lăsa orfani: voi veni la voi.

(Ioan 14, 18)

Aceasta este porunca Mea: să vă iubiţi unul pe altul, precum v-am iubit Eu.
Mai mare dragoste decât aceasta nimeni nu are, ca sufletul lui să şi-l pună pentru prietenii săi.

(Ioan 15, 12-13)

Adevărat, adevărat zic vouă că voi veţi plânge şi vă veţi tângui, iar lumea se va bucura. Voi vă veţi întrista, dar întristarea voastră se va preface în bucurie.

(Ioan 16, 20)

Deci a ieşit Iisus afară, purtând cununa de spini şi mantia purpurie. Şi le-a zis Pilat: Iată Omul!

(Ioan 19, 5)

Eli, Eli, lama sabahtani? adică: Dumnezeul Meu, Dumnezeul Meu, pentru ce M-ai părăsit?

(Matei 27, 46)

Părinte, iartă-le lor, că nu ştiu ce fac.

(Matei 23, 34)

Părinte, în mâinile Tale încredinţez duhul Meu.

(Matei 23, 46)

~ de Rea Sheesha pe 05/02/2013.

Lasă un răspuns

