te iubesc, deci nimeni nu a fost, nu este și nici nu va mai fi ca tine…

Te iubesc în ciuda greșelilor tale din trecut, prezent sau viitor și mai ales pentru calitățile pe care nici tu nu știi că le ai…

Te iubesc și nu înțeleg cum e posibil să existe în lume atât de multe alte lucruri mult mai importante decât faptul că eu te iubesc pe tine…

Te iubesc chiar dacă tu n-ai nici timp, nici chef, nici interes pentru mine sau iubirea mea…și chiar dacă nu-ți place cum te iubesc și nici nu-ți folosește la nimic să te iubesc

Te iubesc acum, aici, atât cât pot, atât cât știu… nu peste 3 zile, nu după ce-mi plătesc ratele la bancă, nu până când am eu chef și în nici un caz fiindcă m-aș plictisi…

Te iubesc în fiecare cuvânt pe care n-am apucat să ți-l spun…pentru fiecare lacrimă născută de dorul tău…pentru fiecare teamă a ta pe care n-o vei mărturisi nimănui…pentru toate privirile și strângerile în brațe…cu tot cu egoismul și orgoliul tău și cu toate ezitările și rănile pe care eu sau altcineva ți le-a făcut…

Te iubesc pentru că nu ești ca restul…pentru că nu ești și n-ai să fi niciodată al meu, ci îți aparții doar ție și lui Dumnezeu…pentru că nu mă pot opri, orice ai face, oriunde ai fi, oricât de tare mă doare…

Probabil deci, că te iubesc independent de adevărul care ești sau care ai putea fi, tocmai fiindcă nu ești cum vreau eu, nu spui ce îmi doresc, nu faci nimic din ceea ce aș vrea…

Așadar, te iubesc oricum ai fi tu, oricum aș fi eu: tristă, fericită, singură sau nervoasă pentru că…ești gândul care mă înmoaie și mă face să visez, să scriu rânduri întregi despre iubire și să uit de restul lumii și de timpul care trece atât de repede…

Te iubesc și asta îmi dă curaj să spun oricui mă întreabă, fără să-mi pese de cât de fraieră mă cred unii sau cât de mult râd alții. Eu recunosc: te iubesc așa cum mulți nu știu să spună sau să simtă și tot așa cum majoritatea se feresc să recunoască de teamă că cineva ar putea să-i bănuiască că sunt oameni…

Te iubesc în ciuda gândurilor pe care ți le-ai făcut despre mine, fiindcă tu nu întrebi – tu presupui, deduci și analizezi…deci, nu am de ales, și trebuie să te iubesc și pentru gândurile bune și pentru gândurile rele…

Te iubesc pentru că nu mai știu ce am fost înainte să apari tu și pentru că nu voi mai fi la fel după tine…cu toate că spălăm vasele diferit, tocmai pentru că avem păreri similare sau total opuse și chiar dacă gândurile tale nu sunt pentru mine, ci pentru alta…

Te iubesc…și nu știu pentru cât timp de-acum încolo, dar cât te iubesc acum ar umple o jumătate de veșnicie…

A, da, te iubesc și pentru că îți găsesc scuze în toate și mă consider vinovată mereu…

Te iubesc și n-am ce să fac…oricât mi-aș dori să fi numai tu, oricât aș încerca să-ți vorbesc, oricât de mult aș vrea să mă apropii…

Nu pot decât să te iubesc în gând, de departe, cu sufletul pe jumătate fericit, pe jumătate pierdut…

Nu pot decât să continui să te iubesc până când iubirea pentru tine îmi va părea atât de firească încât n-am să mai am nimic de spus…

Nu pot decât să te iubesc până când n-am să mai pot…și poate chiar și atunci, am să mai trag de mine să mai pot puțin…

Te iubesc pentru că mă rog pentru tine mai mult decât pentru mine și orice se întâmplă, mi-aș dori să ai parte de toate lucrurile frumoase din gândul meu cu cine crezi tu că merită…așa că nu-mi pasă cu cine ești fericit, doar să fii, cu toate că mi-ar fi plăcut să fac parte din fericirea ta…

…deci te iubesc și dacă tu iubești pe alta și alta te iubește pe tine sau nu…pentru mine tot aia e, fiindcă nu iubesc iubirea ta, ci te iubesc pe tine…

Așa te iubesc: întreg, nu pe bucăți, nu pe fragmente, nu doar în pauze și poate din cauza asta, pentru mine ești mai important decât mine…

Te iubesc chiar dacă nu ne-am plimbat vreodată de mână prin Parcul Rozelor, chiar dacă n-am dansat vreodată împreună, chiar dacă nu ne-am bătut cu bulgări de zăpadă, chiar dacă nu m-ai ținut în brațe de fiecare dată când mi-a fost dor de tine și n-am putut să-ți spun nimic, chiar dacă nu știm aproape nimic unul despre altul…deci, practic, te iubesc și pentru tot ce n-am ajuns să trăim împreună, dar mi-aș fi dorit…

Te iubesc cum sunt și eu, așa, într-un mod imperfect, cu greșeli, cu regrete și cu nesiguranță…din primul gând de dimineață și până ce încep să te visez, noaptea târziu, strângându-mă în brațe…

Te iubesc pentru toate gândurile bune pe care, iubindu-te, le-am găsit în mintea mea, pentru toate emoțiile, așteptările, dorințele, tristețile și bucuriile pe care le-am trăit din vina ta…și pentru toate cuvintele pe care nu le-am spus altcuiva decât ție…și mai ales pentru toată liniștea de care am avut parte lângă tine…și nu în ultimul rând pentru căldura din ochii tăi și pentru blândețea și seninătatea ta…

Uneori, te iubesc cu părere de rău, cu nostalgie și fără putere, dar întotdeauna cu dor și drag… și atunci când ar trebui să fiu indiferentă sau să par puternică ( deși nu înțeleg de ce „ar trebui”)…

Te iubesc chiar și atunci când ar trebui să nu te iubesc eu atât ca să poți să mă iubești și tu măcar puțin, de parcă n-am putea să ne iubim în același timp, la fel de mult…

Am mai iubit și poate că am să mai iubesc, nu pentru că așa vreau eu, ci pentru că, la fel ca orice copil naiv, încă mai cred că există cineva pentru fiecare pe lume…acel cineva de care „doar moartea mă va despărți”…

Eu recunosc, dacă ar fi să mai iubesc vreodată și aș putea să aleg, aș vrea să te iubesc din nou pe tine…dar cu mai mult curaj, fără nici o îndoială și n-aș schimba decât minutele în care nu te-am iubit mai mult decât pe mine însumi…

Cumva reușesc să te iubesc și atunci când nu ai timp, când nu îți amintești de mine sau când nu-ți pasă…și pentru că îți place să fii singur când eu aș vrea să fiu cu tine, și pentru când nu știu nimic de tine, și pentru când (mi se pare mie probabil că) nici nu exist în viața ta…

Te iubesc, în gând, în suflet, în tot ce fac și ce nu fac; cu tot ce știu și nu știu despre tine; chiar de ai fi mai mult sau mai puțin decât cred eu; fără să-mi pese ce spun alții sau ce faci sau crezi tu; fără să știu de unde vii sau la ce oră suni; fără să poți să mă înțelegi vreodată; fără să pot să îți arăt vreodată…

Da, știu că „te iubesc” e doar o vorbă pe care o poți spune oricui, oricând, oriunde. Îi poți spune unui câine, unui copac sau unui străin. Poți spune mințind, glumind, plângând, șoptit sau în codul Morse. Poți spune orice fără să simți, dar nu poți simți orice fără să spui…

Știu că te iubesc mai mult în vorbe decât reușesc să-ți arăt în fapte, că unele fapte nu se leagă cu ce spun, că…uneori, dacă stau și gândesc nu știu nici ce e bine, nici ce e rău, nici ce rost am, nici ce rost ai, nici ce rost avem… deși îmi doresc să pot să-ți demonstrez în fapte…

Revenind apoi la simplitatea lucrurilor, mă rezum întotdeauna, la același imperfect, banal și inexplicabil sentiment că „te iubesc„…

Te-am iubit chiar și atunci când am vrut să cred că nu te iubesc

Te iubesc chiar și acum când mi-aș dori să nu te fi iubit „în halul ăsta”…

și probabil, am să te iubesc chiar și atunci când vei rămâne doar amintirea a ceea ce-am iubit cândva…

Oricum, dacă te iubesc nu înseamnă că sunt eu bună și cu inimă mare, ci pentru că tu ești cel mai bun lucru care există în mine, în sufletul și viața mea acum…

Sinceră să fiu, te iubesc și mi-e teamă să nu te mai iubesc!

Mulțumesc!

20130606-010354.jpg

~ de Rea Sheesha pe 06/05/2013.

80 Răspunsuri to “te iubesc, deci nimeni nu a fost, nu este și nici nu va mai fi ca tine…”

  1. ce mult ma regasesc in cuvintele tale…. Superb!

  2. Pentru ca stiu ce am fost inainte de iubire si stiu ce am ajuns acum… Plenitudinea iubirii se cere a fi impartasita in doi, insa este cu atat mai mare cu cat o traiesti, neegoist, in sufletul tau, atunci cand stii ca nu este sortit sa ramai cu subiectul ei: omul iubit. Cand inveti, de fapt, nu sa inmultesti cu doi, ci sa imparti la doi. Ganduri bune pentru tine, notitele din sufletul tau sunt scrise, parca, si din al meu. Semnez cu imbratisari… Altesse.

  3. Eu, eu tin sa iti multumesc! Si astept cu drag urmatoarele articole!

  4. superb…m-ai lasat fara cuvinte ,ma uit in gol si plang

  5. astept si alte articole

  6. Speechless! 😀 you are so damn great! Congratulations!

  7. ceea ce tu ai impartasit in aceste randuri reflecta intocmai ceea ce este in sufletul meu acum…nici ca as fi putut vreodata sa exprim mai bine ceea ce simt…superb!

  8. totul e relativ !

  9. Sublim…Nu lasa sa piara nimic atatat timp cat crezi in asta. Eu m-am plecat pe-o ureche si am pierdut. M-a trezit la realitate cand era deja tarziu, da, ea m-a trezit spunand : „am intalnit pe cineva„.
    Daca vreodata a exista o lume sub care pasim aievea, atunci ei bine..a mea s-a rupt in doua.
    Suna egoist, dar…te invidiez ca iubesti si esti iubita. Sa pretuiesti mereu si sa nu dai drumul…

    • Toate se intampla cu un rost! Nu inceta sa crezi! Eu cred ca daca poti trece peste, nu e tocmai dragoste. Dragostea nu inlocuieste persoanele. Asadar, persoana potrivita probabil ca inca te asteapta. Multumesc!

  10. Dumnezeule, femeie, esti geniala!

    • Multumesc, frumos!! As fi vrut sa fiu, dar nu sunt 🙂

      • pe bune ca tare as fi vrut sa te intalnesc sa pot sta de vb cu tine sa iti pot privii lacrimile din ochii-ti senini,sa iti pot vedea zambetul din interiorul tau, caci meriti esti o tipa minunata din ceea ce escrie aici
        as fi vrut sa impar5tasesc cu tine multe ganduri si sentimente ce poate zguduii si un munte,si ar putea face pe oricine sa planga chiar si desertul ar fi inundat de lacrimi iesite din suferinta sufletelor noastre….te pup cu mult drag :*:*:*:*:*

  11. Geniala e putin zis ….

  12. daca te rog impartasesti cu noi melodia de fundal ? ce ai scris akol si pe melodia asta iti da un sentiment aparte.

    • Musaah – Silvermoon . Este a unei foste colege de facultate care are preocupari in domeniul muzicii si dansului. Un gen ceva mai special si mai greu de inteles, deci deosebit 🙂 Ma bucur ca ti-a placut. Piesa era si pe youtube, insa cred ca a fost stearsa de catre autoare. Musaah mai au insa ceva piese, daca cauti pe youtube, le descoperi 🙂 Multumesc frumos! Nu sunt genială, sunt romantică și visătoare…poate prea 🙂

  13. Da ms ptr impartasire … in momentul de fata chiar traiesc o iubire destul de grea si ce ai scris aici imi face placere sa citesc…si sa recitesc.Oricum esti geniala felicitari

  14. buna. ce pot face daca o fata vrea sa ma uite inca iubindu ma cu toate ca se afiseaza cu altul? m am rugat ca i lumineze Dumnezeu mintea dar vrea s auite de mine cu toate ca inca ma iubeste…..vreau un sfat….atat

  15. am iubit o …… sufletul ei era atat de pur…..mai pur decat filoanele de aur ale africii, decat perlele oceanului indian…nascuta intr un strop de roua si scaldata i prima raza a soarelui…..atat de minunata incat cerul pentru ea nu era decat un simplu pergament pe care odata desfacut mi astern iubirea…..la fel cum cuvintele mangaie sufletul…iubirea fizica era pictata pe corpul ei…..ea cu totul fiind o opera de arta insufletita….coborata parca din tablourile renascentiste……..a fost inima mea….a fost……acum nu mai e…..nu mai e si doare e un gol halucinant e un gol ce parca simbolizeaza un rappt teritorial din marele imperiu al iubirii……franturi de statse au ramas insa si acelea se vor topii in vacarmul decaderii imperiului…..s a dus cu totul …..

  16. sincer….vorbele astea nu mai valoreaza nimic pentru ea….insa am gasit blogul acesta si mi am amintit cum ne iubeam……ca ne simteam originali,,,,fara timp si spatiu…..oare de ce a trebuit sa si gaseasca fericirea atat de repede in bratele altuia….dupa atatia ani de relatie

  17. am ajuns sa nu mai stiu nimic,,,sa nu mai cred nimic….ma simt ca si cum mi s a intins un pahar cu venin si sunt obligat s al beau pana la capat….veninul uitarii….veninul neatingerii neimbratisarii nesarutarii…veninul care ti sterge toate clipele frumoase

  18. e o chestiune ce ma chinuie si as vrea sa inteleg dar nu pot…as putea sa povestesc in detaliu dar cumva in privat….sa mi zici parerea ta

  19. imi cer scuze….am observat insa ca iubirea tine de intelegerea sufletului…psihologia moderna nu are nimic cu ….tratarea iubirii……iar dupa cum am observat ca esti atat de talentata in cuvintele expuse…si experienta de viata voiam sa ma confesez …momentan sunt debusolat….dar oricum…imi cer scuze inca odata

    • Nu am multa experienta de viata. Am 27 ani. Invat din greselile mele si citesc mult. Raspunsurile le gasesti doar singur. Nu cauta vorbele altora ca te vor deruta mai mult. Cauta raspunsurile în tine. 🙂

      Noli foras ire. In te ipsum redi. In interiori homine habitabit veritas. – spune Sf Augustin : Nu iesi in afara. Rămâi în tine însuți. În interiorul omului locuiește adevarul.

  20. sti ce observ si imi place acest lucru? tu combini patristica crestina cu experienta de viata ceea ce nu multa lume face….mai ales femeile…e f interesant si profund….cred ca nu stiu om care sa mai traiasca asa azi…stiu ca am observat caracterul sacru dat de tine iubirii si influentele crestine din scrierea ta….

  21. am observat ca ai citat din Sf Augustin…..face parte din patristica cretsina a primelor secole…daca nu ma insel inainte de marea schisma, iar pe atunci nu exista catolicism si ortodoxie ci doar crestinism….e un autor de referinta…ei au scris multe cu privire la viata de cuplu de familie din care cea mai vehiculata idee e aceea ca iubirea e de esenta divina si ca trebuie traita in prezenta Lui Dumnezeu

  22. esenta exista in ceea ce scrii….din cauza asta e ceva ce mangaie sufletul….o recomandare ar veni cercetarea acestor scrieri pt ca macar imbogateste cultura dar si spiritual si ofera o perspectiva parca mai curata asupra lumii….e incredibil ca tu combini din pura nativitate ceea ce inseamna ca un gram de inspiratie divina exista in intelepciunea ta….e f important…

  23. cu placere…insa nu am vrut sa spun un compliment prin asta…pur si simplu unele persoane asa sunt….oricum mi am dat seama de un lucru….ca desi multi mi au zis sa incerc sa inlocuiesc rapid ce triam si sa abordez multe fete si sa las garda sufletului mai slaba….totusi am incerct pe cat posibil sa caut dragostea adevarata….poate sunt idiot plin de ideal insa …. nu stiu cum poti ca barbat sa atingi o femeie fara sa ai sentimente pentru acea femeie…pur si simplu m as simtii tradat in propriul eu…..si degradat ca om…..nu pot iesi cu altcineva de dragul de a uita pe fosta…daca ea a facut asa ceva….poate cel mai bun lucru ar fi sa i lumineze Dumnezeu mintea….mai mult de atat nu pot cere….ps. nu cred ca sunt chiar,,,,dvs….sunt un om de 26 de ani, ce i drept profesor de istorie insa…..peste toate sunt acum doar un om care incearca sa si gaseasca reperul…..atat…

    • Eu 27… Imi pare bine :)…Sunt aproximativ in aceeasi situatie. Eu nu cred ca dragostea o alegi. Nu e un contract, o prietenie sau o afacere. Iubesti pe cine iti da Dumnezeu, atat cat iti da…Si eu aud des ca „ar trebui sa-mi gasesc” si sa nu mai visez ca el sa se lumineze… Dar nu poti gasi mergand pe strada. Lucurile astea se intampla pur si simplu si cat timp ai in suflet pe cineva, te minti singur incercand sa fii cu altcineva… Oricum, cred ca lucrurile nu ar trebui sa fie atat de complicate pt ca nici nu sunt in realitate. De frica, oamenii se complica, gasesc scuze sau pleaca in alte parti unde cred ca e mai bine… Dar sufletul lor le ramane in acelasi loc, de aceea simt un gol indiferent peste cati ani. Eu cred ca nu poate fi gresit ceva ce vine din suflet si daca asta simt sa fac, nu regret ca „nu caut” si ca sunt singura atat timp cat asta imi spune inima. Incerc sa am putere in drumul vietii mele, pt ca probabil Dumnezeu stie mai bine ce e bine pt mine…ce stiu sigur e ca intr-o zi imi va fi bine, nu stiu cum sau cand. Dar va fi! Iar asta e valabil si pt tine 🙂

  24. am observat pe contul tau de yutube ca esti interesata de fizica cuantica….ce facultate ai absolvit?

  25. profesoara de filosofie? dragut….

  26. Analiza la notite, nu la suflet 🙂
    „Te iubesc…și nu știu pentru cât timp de-acum încolo, dar cât te iubesc acum ar umple o jumătate de veșnicie…”

    Cum spuneam, iubirea nu are limite. Si daca nu are limite atunci este vesnica. Si daca este vesnica, atunci tu de ce iubesti cu jumatati de masura?

    Iar eu cautam „Camara sufletului meu…” Mi-ar fi placut sa il ascult inainte de a ma da jos din pat. Dar am dat peste tine…tot peste tine!

    • Este o expresie ca sa sune mai poetic 🙂 Cum ar fi posibila o jumatate de vesnicie? Vesnicia e vesnic aceeasi, nu se poate măsura sau împărți…:)

      • Pentru mine nu suna deloc poetic, suna sceptic. Si cum iubirea nu poate fi asociata cu scepticismul…dezavantaj tu 😉

      • :-))) Nu exista nici un dezavantaj pt mine daca eu am scris, eu stiu la ce m-am gandit cand am scris. Ca altii inteleg scepticism, feminism, romantism, snobism..:)) deja nu mai e treaba mea ce interpreteaza ceilalti 🙂

  27. Eu il iubesc, si el ma iubeste dar nu ma crede deoarece l.am ranit odata ce pot face ?

  28. m-am regasit in scrierea ta–-traiesc acum o iubire imposibila ,dar poate asta este aroma vietii–multumesc!!

  29. superb…am plans pur si simplu ma regasesc in versurile acestea…tot respectul pt tine,felicitari! 🙂 mult succes in continuare…

  30. mia placut foarte tare este puru adevar aici

  31. superb:*

  32. bravo

  33. acel om pe care il iubesti sa citeasca acest blog eu cred ca se va intoarce la tine

  34. sa stii ca esti foarte superba si acei oameni care spun ca nu esti nu ii lua la inima

  35. sa stii ca esti foarte superba si acei oameni care spun ca nu esti nu ii lua la inima esti superba

  36. da poti sami spui de ce vati despartit?

  37. dar daca ai sai spui lui ca il iubesti el o sa inteleaga si o sa faca ceva

  38. Superb …… m-ai lasat fara cuvinte…. sa iubesti cu suflet este cel mai frumos….. dar de la dumnezeu …

  39. […] https://reasheeshablog.wordpress.com/2013/06/05/te-iubesc-deci-nimeni-nu-a-fost-nu-este-si-nici-nu-v… […]

  40. Sunt copleșită de profunzimea gândurilor, trăirilor, emoțiilor tale…picturale…
    Într-o situație de viață, alegerea potrivită presupune multă înțelepciune. A lăsa dragostea să curgă liber, întocmai unui fluviu nestăvilit, este soluția benefică, vindecătoare. Știu că este greu (îți scrie o persoană matură și la fel de sensibilă ca tine) dar bucuria de a dărui necondiționat comorile sufletului tău, va fi una uriașă. Legea compensației funcționează, draga mea. Așteaptă cu seninătate, încrezătoare și vei primi înmiit tot ceea ce dăruiești acum. Am atât de multă încredere în tine!

    • M-am schimbat în multe feluri de-a lungul timpului…dar în niciodată n-am încetat să cred că va fi mai bine. Aștept..uneori cu seninătate, alteori cu tristețe…Nu regret nici o clipă în care am dăruit și n-am primit nimic în schimb. Nu știu să las dragostea să curgă liber însă. Pentru mine timpul e prea puțin…dar lupt din greu să rămân eu. Indiferent ce ar fi, asta e victoria mea: mă am pe mine.

      Înseamnă mult cuvintele tale. Mai mult decât înțelege cineva. Mulțumesc din suflet 🙏

  41. Ce te faci atunci cand o iubesti ca pe ochi din cap si la ea este un continuu semn de intrebare? Cand are momente si iti arata ca tine la tine si altele cand este indiferenta, cand ajungi sa iti pui multe semne de intrebare, cand nu comunica, cand inima iti spune sa mergi pana in panzele albe pentru ea si mintea iti spune ca ea nu ar face la fel, sa renunti. Ce faci? asta e o intrebare interesanta, nu i-am gasit raspunsul, il caut de 2luni

  42. Stiam ca iubesti si esti iubit, sunteti doi nu unul. Intradevar, unul poate sa iubeasca mai mult, celalalt mai putin, dar sa ramai langa o persoana careia ii esti indiferent/a nu-mi suna tocmai a iubire adevarata.
    Stiam ca iubirea adevarata inseamna fericire, unde fericire cand eu o caut sa vad daca e bine si ea in schimb imi „reproseaza” faptul ca o caut?

    In fine..

    • Știu ce spui.. Ma lupt cu treaba asta de multa vreme, dupa cum spuneam. Nu stiu, poate e o prostie sa crezi ca cineva poate sa iubeasca asa, poate ei altfel nu stiu sa iubeasca… Fericire cu siguranta nu e. Cel putin pt mine nu a fost si nici nu e.

  43. Iubirea adevarata se face prin FAPTE. De ambele parti. Si punct.
    Traiesti o singura viata, de ce sa nu o traiesti langa cineva pe care il iubesti la nebunie si te iubeste la nebunie? Cel putin asta sa fie una fericita, mai ales ca e si singura 🙂

  44. Oricum, foarte frumos asezi cuvintele-n pagina 🙂 Felicitari!

  45. Te iubesc si nimeni nu va go catine
    Publice dela mine amore mio

  46. Il iubesc foarte mult pe prietenul meu , chiar daca catoedata ma mai supara el ..

Lasă un răspuns

 
Poeta ta preferată

Lasă-mă să-ți dau azi! Mâine s-ar putea să-ți cer!

Aşa grăit-a Zaharia

un blog pentru toţi şi niciunul

Scherben

franturi...farame...

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

mihailtoma

Finance muse

INFERNUL

Lasati orice speranta, voi, cei ce intrati aici !

Ami

Don`t believe in stories, believe in what yo can do!

Fata de hârtie

Intrarea e numai pentru nebuni, te costă minţile.

Iuditha's

Ia-ti cafeaua si hai sa stam la o poveste!

Eliza C. Dan

Feelings

It's Chemistry Time

What time is it?

Ticket to Adventures

Travel blog from around the world, near and far.

Foreign Policy

the Global Magazine of News and Ideas

Fâlfâiri de anonim

Când pun creionul jos, gândul scrie - dar oare când voi pune gândul jos, cine va scrie?

Cine citeşte să înţeleagă!

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" (Edmund Burke)

Stan Moldova

Life is a dream!

Confesiuni

Ruxandra Ionita - Blog

Hideaga

"Nu există desăvârsire. Există, oricum, drumul spre ea." (Octavian Paler)

Mozaic profan

Fa ce simti si iubeste la infinit

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

prietendevremerea

O vorba buna

