până când moartea (sau lipsa dragostei ) ne va despărți

20130627-191328.jpg

Persoana lângă care îmi doresc să-mi petrec tot restul vieții nu e bărbatul ideal pe care mi-l imaginam pe vremea când încă mai credeam în Moș Crăciun. Nu seamănă nici cu taică-miu, nici cu Brad Pitt, nici cu ce am auzit spunându-se că ar trebui să fie. Nu seamănă decât cu el.

Bărbatul care va rămâne lângă mine nu va fi perfect. Are multe defecte. Va fi orgolios, dar nu atât de mult încât să mă piardă. Se va enerva, va obosi, își va pierde răbdarea, va spune lucruri pe care nu le simte dar nu mă va lăsa să adorm vreodată fără să-mi spună „Noapte bună”.

Bărbatul acesta e sincer. E la fel de copil ca și mine, dar amândoi știm, că, la nevoie vom fi de neînvins împreună. Se va teme de aceleași lucruri de care mă tem și eu în viață, dar va crede în dragostea noastră de la început până când moartea ( sau lipsa dragostei ) ne va despărți.

Bărbatul acesta e real. S-ar putea să mă înșele la un moment dat. Voi suferi, dar nu îndeajuns încât să nu-mi mai doresc să îmbătrânesc cu el de mână. Se va întoarce și-mi va spune apoi, toate nemulțumirile, părerile de rău și cu durere în suflet, ne vom aminti împreună toate lucurile minunate care ne-au unit la început. Și dragostea ne va vindeca în timp ce adormim îmbrățișați.

Bărbatul de care spun, se va bucura de fiecare moment lângă mine și își va face timp pentru noi. Se va grăbi când am să-l chem acasă, nu pentru că spun eu, ci pentru că abia așteaptă să mă vadă. Și nu mă va lăsa să fiu departe de el oricât de mult îi place singurătatea, pentru că nu îl deranjez cu nimic.

Lui pot să-i povestesc orice fiindcă știe să facă diferența dintre adevăr și minciună. El îmi ascultă sufletul. Dacă mă rătăcesc, mă va aduce acasă, căci știe că oricât de mult m-ar iubi, nici eu nu sunt perfectă.

Bărbatul acesta își dorește aceleași lucruri ca și mine. E derutat, dar nu se teme să își asculte inima atunci când simte. Vrea o familie. Vrea să mă cunoască prietenii lui. Vrea să fiu lângă el acolo unde, înainte să mă cunoască, era de unul singur.

Bărbatul acesta e om. Își va dori să facem lucruri împreună. Vom dansa goi când nu ne vede nimeni. Vom merge în locuri în care n-am mai fost. Vom fredona fals textele unor melodii, prostindu-ne fără rețineri. Vom crede unul într-altul, nu în ce spun ceilalți. Vom învăța lucruri frumoase unul de la altul și vom trece prin multe încercări și greutăți.

Dar alinarea o vom găsi în numai în patul de acasă.

Ne vom plimba pe străzi, în plină zi, din când în când, oprindu-ne să ne pupăm rapid- să nu ne vadă nimeni. Ne vom trezi pe rând să adormim copii. Vom suferi pentru greșelile lor și ne vom strădui să-i creștem să ajungă oameni cu suflet bun. Vom greși de nenumărate ori, dar ne vom ierta de fiecare dată.

Bărbatul acesta nu e erou. Nu se ascunde ca să pară puternic în fața mea. Împarte cu mine și cele bune, dar și cele rele. Își recunoaște slăbiciunile, durerile și frământările pentru că, deși nu întotdeauna îl pot ajuta, cumva, el își găsește alinarea în mângâierile mele neputincioase.

El va sforăi. Va întârzia. Va face gălăgie când dorm. Nu va vedea întotdeauna la timp apelul de pe telefon, pentru că are lucruri de făcut și fiindcă nici eu nu insist. Dar va suna înapoi atunci când vede. Va veni obosit și se va trânti cu pantofii în pat. Va râde, uneori, de mine, dar nu mă va privi de sus. Va suferi înfrângeri și pierderi cu capul sus. Va avea fixuri și obiceiuri pe care eu nu voi putea să i le schimb. Dar nu va exista o clipă în care să-l privesc gândind că-mi pare rău că îl aștept acasă.

Bărbatul care îmi va schimba pentru totdeauna viața, va fi persoana care va ști totul despre mine. Căruia nu am ce să-i ascund pentru că nu am nimic în afară de el. Va crede ce îi spun pentru că va citi adevărul din mine. Nu se va teme de sinceritatea mea și nu mă va face să cred că iubirea pentru el e un lucru rău.

Nu mă va îndepărta de el, ca apoi să mă învinovățească fiindcă am ajuns mai departe decât ar fi vrut. Va cere să îl sun și eu din când în când, fiindcă vocea mea îi dă spor la muncă. Nu se va simți stresat sau urmărit pentru că a înțeles de la început că nu încerc să-l țin nicicum legat de mine. Se va simți liber lângă mine, nu fără mine.

E lângă mine e pentru că așa a simțit sufletul lui și niciodată nu-i voi cere să fie, dacă, într-o zi, iubirea lui pentru mine se va stinge de tot.

E cel care înțelege că viața în doi trebuie să o facem împreună să fie mai ușoară, nu mai grea decât dacă am fi fost singuri, fiecare.

Nu știu cum arată tatăl copiilor mei, dar trebuie să mă țină în brațe cum nimeni altul n-a știut să o facă. Trebuie să nu-mi dea drumul niciodată, fiindcă deși știe că poate trăi și singur, el alege să trăiască lângă mine.

Știu doar că, în ochii bărbatului care mă va iubi tot restul vieții, așa cum îl iubesc și eu, indiferent ce-aș face, nu voi semăna cu nicicare alta.

El simte că sunt a lui, oricum aș fi, iar eu simt că e al meu, oricum ar fi.

20130627-191421.jpg

~ de Rea Sheesha pe 06/27/2013.

20 Răspunsuri to “până când moartea (sau lipsa dragostei ) ne va despărți”

  1. FOARTE FRUMOS…SA FII IUBITA

  2. Esti fericita pentru ca ai un barbat minunat in sufletul tau.

  3. Blogul dumneavoastra a primit o nominalizare din partea lui twomasks, pentru “A Bouquet Of Three Awards”. Felicitari si succes in continuare. Detaliile le gasiti pe site:

    http://twomasks.wordpress.com/2013/07/01/nominalizare-blog/

  4. Adevarat, pot sa-ti confirm ca sforaie🙂 Si ca Dumnezeu aduce intr-o clipa ce nu ai vazut in ani … Vb din experienta!

  5. Vorbele tale imi ajung direct in suflet! Continua sa scrii! Sinceritatea si sensibilitatea sunt greu de gasit.

  6. barbatul din viata ta va fi om!ce frumos ai spus ….gandesti la fel ca si mine,oameni suntem toti dar putin sunt ,,oameni”.

  7. OK .. cine esti … am citit cuvintele astea pe facebook la o falsa prietena… si im momentele alea mi-au cam fredonat toate oscioarele … Sper sa fie scrise de tine … sper sa’ti apara mailul meu la invisible

    • Eu le-am scris. Tot ce nu are autor pe blog, e scris de mine🙂

      • M’am regasit in cuvintele tale… si asta’i bine… credeam ca ma inspira persoana… da nu a fost sa fie… m’au inspirat doar cuvintele, ceea ce ele definesc in intelegerea mea… mi-am simtit sufletul fredonand… sper ca intr-o zi sa’mi gasesc si eu fericirea alaturi de persoana care mi-o da Dumnezeu… la fel cum sper fiecare din noi sa-si gaseasca fericirea.
        Ar fi multe de spus… dar important e ca mi-am regasit aripile sa pot sa zbor, sa nu uit sa traiesc.
        Iti multumesc pentru cuvinte… iti multumesc pentru ceea ce ai scris… multe sunt foarte frumoase, altele poate fara de inteles…

      • Am scris ce am simtit in momentul respectiv. Nu ai pt ce sa imi multumesti. Și da, trebuie sa crezi! Vei gasi…:) O zi frumoasa si senină!:)

  8. Adica vrei sa spui ca acum nu mai simti la fel ?
    Adica ai scris doar ce’ai simtit atunci si acum nu mai crezi in ceea ce ai scris ?

  9. As dori sa’mi spui ce crezi despre melodia si filmuletul acesta: https://www.youtube.com/watch?v=DWoudbndXbw

  10. Catre o speranta din vise…

    Te caut printre vise,
    Te caut prin suspine,
    Ma uit prin hubourile reci
    Ale mele camerei pustitati,

    Si vad cum tot in jurul meu
    In fiecare dimineata
    Ferice trece, ferice fredoneaza,
    O viata impacata,
    O viata descalcita,
    Un freamat lung de frunze
    Un zumzet de albine…

    Si rabd, si sper ca’n asta viata
    Sa te’ntalnesc macar odata,
    Sa-ti dau un trandafir,
    Cu’al sau alb sublim,
    Sa stiu ca am trait,
    Sperand, iubind…

    Nu o naluca, ci un vis frumos,
    Precum un vers melodios,
    Precum o nota fermecata
    Ca unui cantec slav, merituos

    Si stau cu ochi’n paienjeniti,
    Visand, citind,
    Dar nimic nu pare sa se’ntample…
    Si nu stiu ce sa fac sa reusesc,
    Eu pe tine cumva sa te intalnesc

    Sa vreau, sa pot, dar sunt nesigur,
    Ca n’as dori sa ma raneasca
    Din nou un alt inger,
    Ca nu stiu de-as mai putea rezista,
    Sa am o alta deceptie in viata mea…

    Si totusi stau visez
    Cu ochii larg deschisi
    Si ma las incet dus iar de val,
    Un val ce mi-a fost mereu calauza,
    In asta viata de meduza…

    Sa pot simti, eu stiu ca’as vrea…
    Sa am pe cineva in viata mea,
    Sa-mpart si bune dar si rele,
    Sa-mi dea si aripi dar si stele…

    Si stiu ca esti acolo undeva,
    O simt in inimioara mea,
    Ce’a fost distrusa toata viata
    Ramanand din cand in cand chiar si farame,
    Ce nu puteam sa le fac sa se adune…

    Si-am hotarat mereu s’astept
    Oricat de mult mi-ar trebui
    In viata sa te pot gasi
    Sa’mi port a mea masca de copil… mereu,
    Pana voi putea sa fiu iar eu
    Asa cum ma vrei tu, cu bune, cu rele,
    Si te astept privind la stele…
    Rugandu-ma, sperand, visand,
    Ca totusi eu am sa te intalnesc pe acest pamant.

  11. Speranta…

    O mie de ganduri,
    O mie de cuvinte
    Scrise chiar si printre randuri

    Nu mi-ar ajunge…

    Sa pot sa-ti spun cat am incercat
    Sa te gasesc, O… tu… un vis curat
    Si mi-a trebuit

    O viata intreaga…

    Sa mor, sa sufar, sa ma repar,
    sa mor din nou, sa’ncerc sa zbor…
    Sa pot sa plang din nou de dor,
    Sa te privesc, sa simt din nou acel fior
    Sa te alint si infierbant,
    Sa pot s’alung a vietii lungi tristeti
    Din viata ta, ce merita sa o traiesti,
    Ca eu mereu am

    Sa te iubesc si pretuiesc

    Chiar daca tu ai sa ma detesti,
    Iar de ai fi cu altcineva,
    Voi fi gelos, dar am sa inteleg,,,
    Ca am ajuns cam prea tarziu,
    Cel putin in viata asta
    Dar mereu am sa incerc sa-ti dovedesc

    Asa cum pot eu si imi doresc

    Sa te gasesc, Sa te iubesc,
    Sa fiu al tau, sa fii a mea
    Sa fim mereu aievea.

Lasă un răspuns

 
Poeta ta preferată

Lasă-mă să-ți dau azi! Mâine s-ar putea să-ți cer!

Aşa grăit-a Zaharia

un blog pentru toţi şi niciunul

Scherben

franturi...farame...

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

mihailtoma

Finance muse

INFERNUL

Lasati orice speranta, voi, cei ce intrati aici !

Ami

Don`t believe in stories, believe in what yo can do!

Fata de hârtie

Intrarea e numai pentru nebuni, te costă minţile.

Mâine vine iar...

Ia-ti cafeaua si hai sa stam la o poveste!

Eliza C. Dan

Feelings

It's Chemistry Time

What time is it?

Ticket to Adventures

Travel blog from around the world, near and far.

Foreign Policy

the Global Magazine of News and Ideas

Fâlfâiri de anonim

Când pun creionul jos, gândul scrie - dar oare când voi pune gândul jos, cine va scrie?

Cine citeşte să înţeleagă!

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" (Edmund Burke)

Stan Moldova

Life is a dream!

Hideaga

"Nu există desăvârsire. Există, oricum, drumul spre ea." (Octavian Paler)

Mozaic profan

Fa ce simti si iubeste la infinit

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

prietendevremerea

O vorba buna

