Fă ceva, mă!

Mă, păi dacă ai norocu’ în viața ta să întâlnești pe cineva pentru care să simți ce n-ai mai simțit de când te-o făcut mama pe lumea asta și să vezi că sentimentul e reciproc, FĂ CEVA, mă!

Fă tot posibilul ca persoana asta să rămână în viața ta, mai ales fiindcă știi că și ea își dorește același lucru. Încearcă să-i vorbești…Spune-i ce te doare deschis, mă! Că e om. Toți suntem oameni, pe toți ne doare câte ceva. Toți avem lucruri care ne deranjează. Toți vrem să fie bine. Numai că nu toți facem ceva pentru asta, mă!

Lasă naibii orgoliu că nu te strânge el în brațe seara; lasă naibii ce-ai auzit că ți-a spus ăla că a auzit de la aialaltă; lasă naibii ambițiile și încăpățânarea.

„Nu sun ca să nu creadă că îmi pasă”, „e mai bine așa pentru amândoi”, „dacă e să fie va fi”, „oricum are pe altul/alta – știu eu sigur (în capul meu pătrat)”.

Nu știi nimic, mă, nu știi! Îți pasă dacă te gândești și ți-e dor. Degeaba te vezi cu alții și te îmbeți cu prietenii/prietenele „ca să uiți”.

Nu uiți, mă, că Dumnezeu îți dă un lucru frumos ca să-l înmulțești, mă, nu ca să-l îngropi în pământ și să-i scrii pe cruce „Așa a fost să fie”!

Nu e bine așa pentru amândoi! Amândoi există doar ÎMPREUNĂ, mă, nu separat!!

FĂ CEVA, mă, dacă iubești, nu sta ca mutu să plece persoana aia din viața ta că nici măcar nu-și dorește să plece! Nu vezi, mă, că vrea să rămână, dar tu o împingi mai departe ca să ai pentru ce să jelești după aia că s-a dus și nu știi de ce?!

Zi ceva, mă, nu ca să te convingi că o aduci înapoi când vrea mușchiu’ tău, zi ce simte sufletul ăla amărât al tău, că ăla ești tu, mă! Du-te la ea! Trimite-i o scrisoare și pune-i-o în poștă că mai un pic și-i vine factura de curent și găsește și surpiza ta, mă! Scrie-i pe Facebook un vers de Britney Spears, că nu tre’ să fii poet ca să iubești! Cumpără-i o bere s-o beți împreună! Caută-o la lucru, că știi ce program are! Dă-i un telefon și zi că ți-e dor dacă asta simți! E persoana pe care o iubești! E persoana care vrei să rămână lângă tine, oricum ar fi, mă, că nici tu nu ești mai bun!

Nu-i mai căuta defecte, că le găsești – toți le avem! Nu mai gândi atâta că o să-ți crească barba și-ai să rămâi singur/ singură până într-o zi, când ai să-ți vinzi sufletul în altă relație – ca să-ți faci o familie și tu, ca tot omul – lângă o persoană pentru care nu simți toate nebuniile astea pe care le simți acum!

Și de ce, mă? De ce să nu lupți pentru ce simți? Că toate-și au un rost și nu e deloc întâmplător că iubești o persoană și nu alta!

Nu aștepta, mă, minuni când le poți face tu singur că „Dumnezeu îți dă, da’ nu-ți bagă-n traistă”, mă, omule!

Și timpu’ trece! Nu simți cum trece timpu’, mă, amorțitule, mă?!

20130711-134129.jpg

~ de Rea Sheesha pe 07/11/2013.

21 Răspunsuri to “Fă ceva, mă!”

  1. Reblogged this on Literatura si raftul cu carti and commented:
    Autor: notiţe în sufletul meu

  2. Mare dreptate ai. Reblog de la mine!

  3. Foarte frumos .❤

  4. Pe cine certi tu atat de frumos? 🙂

  5. În încheiere, o melodie în două părţi🙂

  6. […] Lady, Cartea lui Orfeu, D’ale copilăriei, Andreea Radu (Serendipity), Rolia2012, O9noapte, Notițe în sufletul meu, Gabriela Savitsky, Fiind imagine, Imensitatea iubirii cu Maria Botnaru, Sourina (Jurnal de noapte […]

  7. mă, dacă aş fi sigur, că nu e un pretext literar, aş face, că mi-ar place!😛
    Onu

  8. […] Acestea sunt unele dintre blogurile pe care le apreciez pentru stilul in care sunt scrise materialele, pentru informatiile pe care le ofera si deasemenea pentru dedicarea cu care unii autori posteaza regulat, scrisul fiind parte din viata lor. Cu respect, nominalizez:
    https://reasheeshablog.wordpress.com […]
    http://monicajurmablog.wordpress.com/2013/07/24/blogul-meu-cel-nominalizat-la-a-three-bouquet-awards/

  9. si daca persoana respectiva si-a batut joc de tine, si tu de ea si singurul motiv pentru care s-ar impaca cu tine ar fi pentru sex. ai face ceva si atunci? te-ai culca cu ea doar ca sa fiti impreuna?

    • Nu stiu cum poti sa-ti bati joc de o persoana. Cand inseli sau minti iti bati joc de tine nu de altul. Eu asta am simtit cand s-a intamplat sa insel – ca mi-am batut joc de sufletul meu. Iar de mine nu pot decat eu sa-mi bat joc. Ceea ce imi fac ceilalti e o chestiune de interpretare si de multe ori, rautatea lor te ajuta sa inveti multe lucruri bune.

      Nu te obliga nimeni sa fii cu cineva daca nu simti ceva. Poate ramai pt ca simti ca e ceva mai mult decat sex, desi nu o spune. Poate ramai pt sex pt ca atat iti doresti si tu…

      • Ai dreptate! Chiar azi am zis, iar, tot ce am strans de la ultima „confesiune”… Nu astept nimic de la el, poate pentru ca nu mai e nimic de asteptat…dar m-am eliberat! Asa va stii cata forta am sa astept! Asa, poate peste ani, isi va aduce aminte, ca e una care il asteapta… E dreptul meu sa astept, sa iubesc si sa visez! Nu mi-l poate lua nimeni!🙂

  10. foarte frumos

  11. ma-ul ala ma zgarie e creier.si toate ideile astea sunt atat de originale incat le-am mai vazut pe alte n-spe bloguri.asta inseamna calitate..?

    • Cine a zis ca asta inseamna calitate? Sunt idei si trairi de moment. E normal sa le fi vazut si in alte parti. Pana la urma toti traim aceleasi sentimente in viata.🙂 Blogul asta nu pretinde a fi ceva anume si nici nu incearca sa demonstreze ceva. Sunt trairi, ganduri si sentimente. Atat.

  12. mi-ai facut ziua frumoasa ,ma!multumesc ma,suflet de OM

Lasă un răspuns

 
Poeta ta preferată

Lasă-mă să-ți dau azi! Mâine s-ar putea să-ți cer!

Aşa grăit-a Zaharia

un blog pentru toţi şi niciunul

Scherben

franturi...farame...

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

mihailtoma

Finance muse

INFERNUL

Lasati orice speranta, voi, cei ce intrati aici !

Ami

Don`t believe in stories, believe in what yo can do!

Fata de hârtie

Intrarea e numai pentru nebuni, te costă minţile.

Mâine vine iar...

Ia-ti cafeaua si hai sa stam la o poveste!

Eliza C. Dan

Feelings

It's Chemistry Time

What time is it?

Ticket to Adventures

Travel blog from around the world, near and far.

Foreign Policy

the Global Magazine of News and Ideas

Fâlfâiri de anonim

Când pun creionul jos, gândul scrie - dar oare când voi pune gândul jos, cine va scrie?

Cine citeşte să înţeleagă!

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" (Edmund Burke)

Stan Moldova

Life is a dream!

Hideaga

"Nu există desăvârsire. Există, oricum, drumul spre ea." (Octavian Paler)

Mozaic profan

Fa ce simti si iubeste la infinit

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

prietendevremerea

O vorba buna

