Nu mă mai întorc.

Te-am vrut. Te-am vrut atât de mult de când m-ai atins pentru prima dată. De când m-ai îmbrățișat de parcă m-ai așteptat de-o viață întreagă. Te-am vrut să rămâi pentru totdeauna lângă mine. Am vrut să mă ai doar tu, să mă vrei doar tu. Să nu mă lași. Să mă închizi într-o cameră unde să intri doar tu să mă iubești cum poți mai bine. Să fii doar tu! Doar tu și nimeni altcineva!

Ți-am spus…Ți-am spus…Nu mă lăsa, nu-mi zi să plec, nu-mi zi că nu mai poți, că nu mai vrei, că nu știi pentru că într-o zi am să te cred. Și te-am crezut… Și am plecat. Am plecat cu gândul la tine. Și m-ai întors cu durere. La fel de singură cum am plecat. Ți-am împărțit și ție din ea. N-am vrut, dar am adunat prea multă….

Ar fi trebuit să împărțim totul! Patul în fiecare noapte. Cuvintele, fricile, poveștile tale. Poveștile mele. Mamele, copiii pe care i-am fi putut avea împreună. Bucuriile, necazurile, nopțile. Atâtea nopți…Dar m-ai împins…tot mai departe, m-ai luat în brațe. M-ai strâns de m-a durut tot sufletul și iarăși m-ai trimis!… Du-te! Du-te! Du-te!…

Doamne!…Cum m-ai întors de atâtea ori că m-am întrebat dacă îți place mai mult să mă întorci decât să mă ai lângă tine…Dar n-am regretat o clipă că m-am întors! Știam c-ai să mă fugărești din nou…Că ai să te joci…C-am să mă trezesc din nou singură, cu dor, cu frică, cu atâtea gânduri pe care n-am apucat să ți le spun… N-am apucat să fiu în preajma ta prea mult! N-am apucat să văd cum e să mă satur! N-am apucat să mă bucur de tine! N-am apucat un început! N-am apucat nimic!…

Pe fugă… Pe fugă… Mereu pe fugă. Niciodată destul. Fără început. Fără să știi cine sunt. Fără să mă lași să te am așa cum ești. Fără să am timp să te iubesc.

Te-am vrut! Te-am vrut atât de mult! Prea mult… Și-a trebuit să plec de tot să pot să nu mai vreau nimic…

Iarăși mă gândesc la tine! Iarăși mi-e dor de uit de mine! Nu știu până unde, nu știu până când, nu știu dacă trebuia să mai rămân, dacă ar fi trebui să plec mai devreme… Nu știu…

Dar nu mă mai întorc.

20130822-213159.jpg

~ de Rea Sheesha pe 08/22/2013.

14 Răspunsuri to “Nu mă mai întorc.”

  1. Imi doresc sa ascult varianta teatrala a articoluluo tau, cu intonatii si personaje…

  2. Superb, ca de obicei! Imi intri in ganduri, ca de obicei! Te imbratisez, ca de obicei! Altesse.

  3. Hmm,capricioasa si dulce !
    Doar nu te astepti sa te si cred ?

  4. superb superb superb

  5. chiar am trait ce ai spus

  6. Daca ar tine de mine,ti-as acorda Premiul Nobel pentru literatura.Nu neaparat pentru textul integral,cat pentru incheiere.Pentru ultima propozitie.Ar trebui scrijelita in albastrul cerului pentru 1000 de ani.
    Multumesc.

Lasă un răspuns

 
Poeta ta preferată

Lasă-mă să-ți dau azi! Mâine s-ar putea să-ți cer!

Aşa grăit-a Zaharia

un blog pentru toţi şi niciunul

Scherben

franturi...farame...

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

mihailtoma

Finance muse

INFERNUL

Lasati orice speranta, voi, cei ce intrati aici !

Ami

Don`t believe in stories, believe in what yo can do!

Fata de hârtie

Intrarea e numai pentru nebuni, te costă minţile.

Iuditha's

Ia-ti cafeaua si hai sa stam la o poveste!

Eliza C. Dan

Feelings

It's Chemistry Time

What time is it?

Ticket to Adventures

Travel blog from around the world, near and far.

Foreign Policy

the Global Magazine of News and Ideas

Fâlfâiri de anonim

Când pun creionul jos, gândul scrie - dar oare când voi pune gândul jos, cine va scrie?

Cine citeşte să înţeleagă!

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" (Edmund Burke)

Stan Moldova

Life is a dream!

Confesiuni

Ruxandra Ionita - Blog

Hideaga

"Nu există desăvârsire. Există, oricum, drumul spre ea." (Octavian Paler)

Mozaic profan

Fa ce simti si iubeste la infinit

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

prietendevremerea

O vorba buna

