Despre mine

„Nu știu alții cum sunt dar eu când mă gândesc la locul nașterii mele, la casa părintească din Humulești…”( ok, am citat prea departe! ), cred că viața asta e minunată atunci când îmi dau seama că cine mă vrea, mă vrea așa cum sunt. Când simți ceva pentru cineva, nimic nu e greu. Nici să-i spui, nici să-i arăți, nici să-l suporți.

Grele sunt doar lucrurile pe care nu vrem să le facem. Greu e când ai oameni în jur care în loc să te încurajeze, te frustrează și ajungi să crezi că tu nu ești cum trebuie. Că ar trebui să fii altfel fiindcă ei știu mai bine.

Nu știe nimeni cum e mai bine pentru tine și nimic nu e mai bine pentru tine și pentru ceilalți decât să fii așa cum ești ( …asta dacă nu cumva ești criminal în serie, atunci ar trebui să-ți dorești să fii altcineva! ).

Bă, io ( „Mircea mare voievod și domn” ) așa mi-s. Îmi place să scriu despre ce gândesc pentru că nu vreau să iau totul cu mine în mormânt. Poate peste 3 secole iphon-ul meu va fi descoperit (arheologic vorbind) și cineva, va citi gândurile mele și va zâmbi. Sau poate nu.

Bă, mie îmi place să iubesc! Da’ maxim. Cu plimbări de mână, cu alintări când nu ne vede nimeni. Să spun când mă doare ceva, să ascult când îl doare pe altu’. Și aștept înapoi. Aștept că sunt om, ca toți oamenii. Nu-s Dumnezeu. Doar El ne iubește perfect.

Și câteodată nu primesc deloc, câteodată primesc prea puțin. Dar cine știe dacă nu-s eu aia care dă cui nu trebuie?

Îmi place să iubesc un om. Să împart tot. Da’ tot. Rău și bine. Problemele lui, problemele mele. El îmi ajunge. Nu-mi pasă de prieteni, că-i am sau că nu-i am. Nu-mi pasă că am neamuri de care mi-e dor dar cu care nu mai vorbesc de ani de zile. Nu-mi pasă nici că nu tot timpul nu-mi pasă!

Nu știu. Atâtea teorii să fii așa, să nu fii așa. Cum să fii un om de succes, cum să fii fericit în 3 pași, cum să ai o relație perfectă, cum să nu-și dea seama nimeni că te doare ca să pari STRONG! Na, „No, thanks”.

Sunt oamenii pe care îi motivezi aruncându-le o vorbă dură. Cei care vor să-ți arate că n-ai dreptate și așa reușesc, apoi ajung să-ți mulțumească că „le-ai zis-o” spre binele lor. Na, eu nu-s omu’ ăla. Dacă nu-mi vorbești frumos, nu-mi mai vine să fac nimic și mă lipsesc de tot. Deci oamenii nu funcționează la fel. Ce a mers la unu, nu merge și la celălalt. De asta nu există reguli. Regulile ți le faci după ceea ce ești tu, pentru că doar tu te poți cunoaște îndeajuns de bine ca să știi cum poți să fii om mai bun.

Asta sunt. Aproape 27 ani. Fără CV sau experiență. Fără familia pe care mi-am imaginat-o la 20 de ani. Fără prea multe griji reale pentru că încă îi am pe ai mei. Și n-am să mă scuz pentru că am fost și sunt norocoasă.

Când va veni timpul să fac mai mult, voi face. Când va veni timpul să fiu ceva mai mult, voi fi indiferent dacă voi vrea sau nu. Pentru că va trebui. Acum nu trebuie nimic.

Nu trebuie decât să fiu eu.

Deci, Adina, dragă, nu te mai supăra pe tine. Ești bine așa cum ești și trebuie să accepți că dacă nu ai un interes atât de puternic pentru bani, e pentru că părinții tăi au avut grijă de asta.

De asta, când erai mică nu aveau timp de tine și tu nu suportai banii. Ca să-ți permiți acum să nu fii disperată că n-ai un loc de muncă. Ca să nu te înjosești azi, pe lângă unu și altu’ cu intenții de om bolnav, ca să ai un ban de ceva. Ca să nu trebuiască să mergi în Spania la căpșuni sau în Italia în lap-dance-uri. Ca să nu te impresioneze mașina lu’ Piști sau casa lu’ Jeni. Ca să nu îți dorești azi să te măriți cu vreunu cu bani, crezând că așa vei fii fericită. Ca să poți tu azi să apreciezi omul, nu ce are el.

Deci, ca să fii exact așa cum ești azi. Și pentru asta, nu poți decât să-i mulțumești lui Dumnezeu și părinților tăi și să ai încredere că și tu ești bună de ceva pe lumea asta.

20130919-203546.jpg

~ de Rea Sheesha pe 09/19/2013.

9 Răspunsuri to “Despre mine”

  1. Ma incanta sa te citesc!

  2. superb

Lasă un răspuns

 
Poeta ta preferată

Lasă-mă să-ți dau azi! Mâine s-ar putea să-ți cer!

Aşa grăit-a Zaharia

un blog pentru toţi şi niciunul

Scherben

franturi...farame...

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

mihailtoma

Finance muse

INFERNUL

Lasati orice speranta, voi, cei ce intrati aici !

Ami

Don`t believe in stories, believe in what yo can do!

Fata de hârtie

Intrarea e numai pentru nebuni, te costă minţile.

Mâine vine iar...

Ia-ti cafeaua si hai sa stam la o poveste!

Eliza C. Dan

Feelings

It's Chemistry Time

What time is it?

Ticket to Adventures

Travel blog from around the world, near and far.

Foreign Policy

the Global Magazine of News and Ideas

Fâlfâiri de anonim

Când pun creionul jos, gândul scrie - dar oare când voi pune gândul jos, cine va scrie?

Cine citeşte să înţeleagă!

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" (Edmund Burke)

Stan Moldova

Life is a dream!

Hideaga

"Nu există desăvârsire. Există, oricum, drumul spre ea." (Octavian Paler)

Mozaic profan

Fa ce simti si iubeste la infinit

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

prietendevremerea

O vorba buna

