Decât degeaba mai bine deloc

20140205-121350.jpg

You see, îmi doresc un copil mai mult decât orice…Dar nu de dragul de-al avea. Nu pentru că e „e vremea să ai o familie”. Îmi plac copii făcuți din dragoste, crescuți de ambii părinți. Cei care se nasc din iubirea sinceră a părinților simt respectul și admirația dintre ei. Vreau copii crescuți în liniște care să mă bucure că seamănă cu persoana iubită. Copii pentru care părinții au timp și răbdare, nu hăinuțe de mii de euro și jucării luxoase. Vreau copii crescuți cu curaj și încredere în oameni. Copii născuți dintr-o iubire nebună, din pasiune și voință comună! Cu omul care vrea același lucru ca și mine și înțelege ce important și frumos e să crești un copil într-o familie adevărată…Așa vreau! Altfel, mă retrag la 40 de ani în munți și mă scufund în cărți, mă apuc de pescuit, de tăiat copaci, de împăturat frunze :-)))…Și măcar voi fi împăcată că n-am ajuns să trăiesc în minciună lângă cineva și nici să cresc copii care să ia de bun ceva ce nu-i adevărat!

Dar mai am timp :-)))

~ de Rea Sheesha pe 02/05/2014.

17 Răspunsuri to “Decât degeaba mai bine deloc”

  1. … la 40 poti adopta un copil si sa-l inveti / sa-i arati ca iubirea nu tine neaparat de familia clasica, desemnata „normala” cu EL – Ea – puiul lor. Poti iubi si creste un copil, poti sa-l inveti iubirea si sa-l vezi fericit fara sa conditionezi aparitia lui pe lume de o tona de factori care, desi frumosi, sunt mai greu de intrunit azi. Succes!❤

    • Eu am crescut intr-o familie clasica si vreau o familie clasica sau deloc. Asta sunt si asta imi doresc. Daca am sa reusesc sau nu, e partea a doua. Un copil adoptat nu e un copil al meu, facut din iubire pentru celalalt si pentru viata asta. E un copil abandonat de oamenii care tocmai fac copii in familii „moderne” si nu clasice. Nu sunt factori imposibil de intrunit. Nu am spus ceva perfect, am spus ceva adevarat. Cu bune si rele, dar cu sinceritate si din iubire.🙂

  2. draga mea,cred ca toate femeile ne dorim asta ,cel putin cele normale la cap:))insa..ce ne facem cand omul iubit nu este cel pe care l-am cunoscut?ce ne facem dupa divort?copilul nu va mai creste ,,clasic”.te imbratisez si iti doresc din suflet sa ajungi acolo unde iti doresti

  3. de multe ori,in cele mai multe cazuri parintii devin dusmani.voit sau nu,indiferent de cultura,cel parasit devine frustrat,mai ales daca este parasit cand mai are sentimente…sa te tii atunci,pe subiectul asta sunt in stare sa vb ore intregi,cumva indreptatita..ptr ca imi doream ca si tine o fam clasica ,iar acum sunt de partea cealalta.te pup

    • N-a fost omul potrivit…dar asta nu inseamna ca nu poti gasi persoana de la care sa invete copilul toate lucrurile bune, care sa te respecte si sa te iubeasca cum meriti! Nu lasa greutatile sa te faca sa nu mai crezi in lucrurile frumoase, pt ca ele exista in sufletul tau si daca exista le poti face realitate! Cel mai rau lucru pe care un om ti-l poate face e sa te faca sa nu mai crezi si sa ajungi ca el!:-)

      • categoric!total de acord cu tine,insa este vb despre copil.care vrei nu vrei are doi parinti ce l-au facut din dragoste,iar acum sunt 2 dusmani:)

      • Nimeni nu-ti poate fi dusman decat daca il lasi tu! Sunt oameni in lumea asta care nu stiu sa fie oameni, ei au nevoie de iertare mai mult decat oricine. Atat pot ei. Daca poti intelege asta, deja nu-l mai poti privi ca pe-un dusman. Rautatea celorlalti se intoarce la ei.

      • nu pot sa-l privesc ca pe un dusman,pentru ca daca nu mai exista dragostea ptr omul ce mi-a fost sot,exista totusi sentimente foarte profunde pentru omul ce mi-a daruit un copil.termenul de dusman l-am folosit ptr ca uneori ai impresia ca iti este cel mai mare dusman ,atunci cand amandoi vreti binele copilului si totusi fiecare are un alt punct de vedere:)

      • Na, vezi? Esti un om cu suflet mare! Asta e tot ce conteaza si trebuie sa te bucuri ca esti asa indiferent de restul lucrurilor. Nu multi stiu ca au suflet🙂

      • stiu,culmea este ca si el are un suflet mare si eu stiu asta:)))eh o intreaga filosofie despre parintii ce devin ,,dusmani” ma tot gandesc sa scriu un articol:))

  4. Eu am „bifat” deja. Am cel mai tare copil din lume. Dar m-ai stârnit cu „împăturitul frunzelor”. Cred că mi-ar plăcea.😛

  5. Please remove this picture or at least credit my work when you use one of my photos. This is a picture of my son that I took years ago. You can see it on my page. Waiting for a reply from you. agnieszka.gorajska@gmail.com

Lasă un răspuns

 
Poeta ta preferată

Lasă-mă să-ți dau azi! Mâine s-ar putea să-ți cer!

Aşa grăit-a Zaharia

un blog pentru toţi şi niciunul

Scherben

franturi...farame...

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

mihailtoma

Finance muse

INFERNUL

Lasati orice speranta, voi, cei ce intrati aici !

Ami

Don`t believe in stories, believe in what yo can do!

Fata de hârtie

Intrarea e numai pentru nebuni, te costă minţile.

Mâine vine iar...

Ia-ti cafeaua si hai sa stam la o poveste!

Eliza C. Dan

Feelings

It's Chemistry Time

What time is it?

Ticket to Adventures

Travel blog from around the world, near and far.

Foreign Policy

the Global Magazine of News and Ideas

Fâlfâiri de anonim

Când pun creionul jos, gândul scrie - dar oare când voi pune gândul jos, cine va scrie?

Cine citeşte să înţeleagă!

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" (Edmund Burke)

Stan Moldova

Life is a dream!

Hideaga

"Nu există desăvârsire. Există, oricum, drumul spre ea." (Octavian Paler)

Mozaic profan

Fa ce simti si iubeste la infinit

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

prietendevremerea

O vorba buna

