Dacă fac abstracție…

te iubesc
cu toate gloanțele care-au trecut prin mine,
înjunghiată în spate de minciunile tale,
sângerând de singurătate,
plictisită de vorbe fără rost,
obișnuită cu tăceri și îndoieli,
resemnată cu răni pe care nu știi să le vindeci…

dacă fac abstracție de toate
porcăriile astea
și
mă gândesc doar la ce-am trăit cu tine
în visele mele de copil naiv

adică dacă îmi curăț iubirea
de tine
și
de ce-ai făcut din ea

sunt la fel de îndrăgostită
ca-n prima noapte, atunci când mi-ai spus
„știam că vei fi a mea”

…poate chiar mai mult

dacă fac abstracție de toate
te pot iubi curat
și cu același dor nebun,

așa cum n-ai meritat niciodată.

20150213-013620.jpg

~ de Rea Sheesha pe 02/12/2015.

4 Răspunsuri to “Dacă fac abstracție…”

  1. Delia Feraru To ANTOLOGIA POEMULUI CONTEMPORAN Today at 12:16 PM Delia Feraru a postat în grupul ANTOLOGIA POEMULUI CONTEMPORAN | | | Delia Feraru | 13 Februarie 12:16 |

    Al doilea proces al Ioanei D’Arc „Aș fi mers cu ea Până la rug, Aș fi înghițit flăcările Una câte una, mi-aș fi incendiat sufletul și măruntaiele.” Dar rugul nu exista. Dumnezeu rupea cu dinții Două bucăți de cer, Să i le pună în ochi, Iar eu o deschideam Ca pe un crin Ce nu voia să înflorească. Era totul pregătit. Cămașa albă- Stindard profan, Spada- Vocea supremă a metalului, Armura- Pielea mea de bebeluș Pe care o făcusem covor Pentru treptele Raiului. Ioana și vocile ei Nu implorau, Nu suspinau. Era momentul potrivit. Dumnezeu rămăsese fără fără lemne. I-am amintit de mărul din Eden, acela care făcea fructe otrăvite, acela care mi-a osândit specia la inferioritate. El a zâmbit și mi-a spus: “ E o idee bună , Cred că Ioana ar fi fericită!” Am deschis-o fără să-i rup petalele și El a venit cu lemnele. Sufletul ei era intact. Tot albastrul din lume Se strânsese acolo, Păsările moarte, Pescărușii orbi și scutecele lui Iisus. L-am privit pe Dumnezeu. Ezita la fel ca mine. I-am spus: “ Ești puternic, Doamne! Poți s-o faci!” Lacrimile Lui cădeau peste lemne Rușinate, fricoase. Lemnele și lacrimile au înțeles Ceea ce noi nu puteam înțelege. S-au contopit ritualic și focul a mistuit tot albastrul, toate păsările moarte. Scutecele lui Iisus nu puteau să ardă. Ioana le proteja în continuare Cu toată puterea crinului Forțat să se deschidă. Dumnezeu plecă privirea și-mi spuse: “Iubirea nu arde. E nevinovată!” Am plecat amândoi Mână în mână, Ca doi judecători învinși De o iubire irațională. În timp ce ieșeam din sufletul Ioanei, Dumnezeu îmi șopti: “ Crezi că mă poți iubi Cu o astfel de intensitate?” |

  2. foarte frumos si adânc spus….mi a placut

  3. Foarte frumos articolul „Daca fac abstractie…” insa putinta de a …practica acest principiu de „a face abstractie” nu este umana.Cine s-ar putea lauda cu o asemenea putere de a fi,nu poate fi un om.Iar daca nu e om,atunci este sfint sau mistic.Iar daca este un sfint,atunci nu are asemenea dorinte,insa…chiar imi place acest articol.

Lasă un răspuns

 
Poeta ta preferată

Lasă-mă să-ți dau azi! Mâine s-ar putea să-ți cer!

Aşa grăit-a Zaharia

un blog pentru toţi şi niciunul

Scherben

franturi...farame...

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

mihailtoma

Finance muse

INFERNUL

Lasati orice speranta, voi, cei ce intrati aici !

Ami

Don`t believe in stories, believe in what yo can do!

Fata de hârtie

Intrarea e numai pentru nebuni, te costă minţile.

Mâine vine iar...

Ia-ti cafeaua si hai sa stam la o poveste!

Eliza C. Dan

Feelings

It's Chemistry Time

What time is it?

Ticket to Adventures

Travel blog from around the world, near and far.

Foreign Policy

the Global Magazine of News and Ideas

Fâlfâiri de anonim

Când pun creionul jos, gândul scrie - dar oare când voi pune gândul jos, cine va scrie?

Cine citeşte să înţeleagă!

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" (Edmund Burke)

Stan Moldova

Life is a dream!

Hideaga

"Nu există desăvârsire. Există, oricum, drumul spre ea." (Octavian Paler)

Mozaic profan

Fa ce simti si iubeste la infinit

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

prietendevremerea

O vorba buna

