Mi-e dor…

Mi-e dor să mă simt iubită. Mi-e dor să-mi petrec nopțile cu cineva. Mi-e dor să mă trezesc în brațele cuiva care m-a privit dormind. Mi-e dor să am cui să-i spun când mă doare. Mi-e dor să-i pese cuiva…Mi-e dor de cineva care să facă, uneori, în locul meu lucruri de care nu-s în stare. Cum ar fi, să mă facă să zâmbesc, să mă strângă în brațe cu drag. Să mă aline atunci când plâng… Mi-e dor să mă asculte cineva, să mă aștepte acasă, să mă întrebe unde sunt. Mi-e dor să mă simt frumoasă în ochii cuiva, nu în ochii tuturor. Mi-e dor să aparțin. Mi-e dor de o lume „a noastră” pe care n-o mai am de mulți ani. Mi-e dor de planuri și de vise cu copii. Mi-e dor de plimbări împreună. Mi-e dor să cunosc rude și părinți. Mi-e dor să iubesc liber. Să pot suna oricând, să pot întreba orice, să aibă valoare cuvântul meu. Mi-e dor să contez la fel de mult. Mi-e dor să descopăr locuri noi cu cineva de mână. Mi-e dor să fiu protejată. Mi-e dor de înțelegere și conversații frumoase în miez de noapte. Mi-e dor de cuvinte frumoase și de apropieri. Mi-e dor de constanță și de aparenta siguranță. Mi-e dor să vrea să mă ajute cineva. Mi-e dor să nu mă simt folosită. Mi-e dor să împart ce sunt cu cel de lângă mine. Mi-e dor de lucruri atât de mici! Mi-e dor să și primesc, nu doar să fiu cea care oferă. Mi-e dor să simt drag pentru o persoană care simte la fel…Mi-e dor să nu fiu mințită…
Mi-e dor de bărbații care m-au iubit cu adevărat și pe care i-am iubit… Cei care m-au făcut fericită cândva…
Din când în când, mi-e dor…❤️🙏
  

~ de Rea Sheesha pe 06/07/2015.

Un răspuns to “Mi-e dor…”

  1. esti magnifica…. ❤

Lasă un răspuns

 
Poeta ta preferată

Lasă-mă să-ți dau azi! Mâine s-ar putea să-ți cer!

Aşa grăit-a Zaharia

un blog pentru toţi şi niciunul

Scherben

franturi...farame...

Cartea cu desene

Un loc in care am stins deznadejdea si am aprins speranta! Un loc cu praf de vise implinite!

mihailtoma

Finance muse

INFERNUL

Lasati orice speranta, voi, cei ce intrati aici !

Ami

Don`t believe in stories, believe in what yo can do!

Fata de hârtie

Intrarea e numai pentru nebuni, te costă minţile.

Mâine vine iar...

Ia-ti cafeaua si hai sa stam la o poveste!

Eliza C. Dan

Feelings

It's Chemistry Time

What time is it?

Ticket to Adventures

Travel blog from around the world, near and far.

Foreign Policy

the Global Magazine of News and Ideas

Fâlfâiri de anonim

Când pun creionul jos, gândul scrie - dar oare când voi pune gândul jos, cine va scrie?

Cine citeşte să înţeleagă!

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" (Edmund Burke)

Stan Moldova

Life is a dream!

Hideaga

"Nu există desăvârsire. Există, oricum, drumul spre ea." (Octavian Paler)

Mozaic profan

Fa ce simti si iubeste la infinit

andreinewcreation

Nu-mi dați sfaturi. Știu sa greșesc și singur

prietendevremerea

O vorba buna

